Vluchtwijziging - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske - WaarBenJij.nu Vluchtwijziging - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske - WaarBenJij.nu

Vluchtwijziging

Door: Geeske

Blijf op de hoogte en volg Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske

18 Juli 2011 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Lijstjes afwerken, koffers aanstampen, laatste dingetjes regelen; de spanning stijgt. Alles is geregeld. We gaan bijna op weg naar Roemenië!
Tot we een mailtje krijgen over een vluchtwijziging. In plaats van vanavond gaat ons vliegtuig morgenochtend om 5 over 8 weg. Probleem is dat we geen bus kunnen nemen die later gaat dan 11 uur vanavond. Dat betekent dus gewoon straks weg en vannacht op het vliegveld in Dortmund 'slapen'.
Ik ben benieuwd wat deze reis ons nog meer gaat brengen..

• 19 Juli 2011 - 19:47

Dorieke:

Ha meiden,

ben benieuwd of jullie ondertussen al veilig aangekomen zijn?

Groetjes, Dorieke

• 20 Juli 2011 - 09:30

Miranda:

Lekket geslapen met elkaar in de kerkzaal?
    Ben benieuwd naar eerste reactie van jullie

Groetjes van Mama

• 20 Juli 2011 - 13:32

Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske :

De reisverslagen zullen steeds een dag later geplaatst worden.. zodat het verhaal een beetje compleet gaat worden. In de loop van de week proberen we een paar foto's te plaatsen.. (De computers hier zijn niet zo luxe)
    Tot morgen waarschijnlijk weer!

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Dag 9

28 Juli 2011

Dag 8
Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske

Szia! ('Hoi' in het Hongaars), Leuk dat je ons dagboek bezoekt! Onze reis gaat naar Posoloaca, een dorpje in Roemenié. Het gaat om een project van Stichting Hulp Oost-Europa (HOE). We zullen voornamelijk activiteiten doen met de jongeren uit de Christelijke gemeente van Posoloaca. Het doel hiervan is de betrokkenheid rondom de kerkelijke gemeente te vergroten. Ook zullen we onze helpende hand bieden aan de ouderen uit de gemeente en gaan we naar zieken- en kindertehuizen in de regio. Dit alles gebeurt in samenwerking met de predikant (László Pál. Via dit dagboek hopen we je op de hoogte te houden van onze werkvakantie!

Actief sinds 18 Juli 2011