Terugreis en Thuiskomst - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske - WaarBenJij.nu Terugreis en Thuiskomst - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske - WaarBenJij.nu

Terugreis en Thuiskomst

Door: Geeske

Blijf op de hoogte en volg Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske

01 Augustus 2011 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Daar gaan we dan. Om half 2 's nachts staat het busje voor ons klaar.. de koffers gaan erin.Robert, Kristof en Gergo zijn ook op komen draven om ons uit te zwaaien. Er worden dikke knuffels en klapzoenen uitgedeeld, wensen uitgesproken. De reis gaat beginnen. Met de bus, het vliegtuig, de trein.. en eindelijk, 12 uur later, zijn we dan thuis. De indrukken die we daar op deden, worden nu nog veel dieper. Wat hebben wij een ander leven! Je moet er echt naartoe gaan om dit te gaan begrijpen.. De mensen daar hebben zoveel minder middelen dan wij en zijn toch zo ontzettend gastvrij! Ze hebben zo'n ruim hart! Ze zijn een voorbeeld voor ons.
Allemaal hartelijk bedankt voor het meelezen en de reactie's die jullie gegeven hebben! :)

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Dag 9

28 Juli 2011

Dag 8
Eline, Jannine, Gerrieke, Nina. Jolanda. Geeske

Szia! ('Hoi' in het Hongaars), Leuk dat je ons dagboek bezoekt! Onze reis gaat naar Posoloaca, een dorpje in Roemenié. Het gaat om een project van Stichting Hulp Oost-Europa (HOE). We zullen voornamelijk activiteiten doen met de jongeren uit de Christelijke gemeente van Posoloaca. Het doel hiervan is de betrokkenheid rondom de kerkelijke gemeente te vergroten. Ook zullen we onze helpende hand bieden aan de ouderen uit de gemeente en gaan we naar zieken- en kindertehuizen in de regio. Dit alles gebeurt in samenwerking met de predikant (László Pál. Via dit dagboek hopen we je op de hoogte te houden van onze werkvakantie!

Actief sinds 18 Juli 2011